μπρόκολο και ψωρίαση

Μπρόκολο, ο καλύτερος φίλος της υγείας μας

Τα οφέλη του μπρόκολου στην υγεία μας, είναι πολλά και σημαντικά. Αυτό το λαχανικό είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για τα άτομα με ψωρίαση και όχι μόνο. Περιέχει διπλάσια βιταμίνη C από ένα πορτοκαλί, σχεδόν τόσο ασβέστιο όσο και το πλήρες γάλα και περιέχει αντι-καρκινικές και αντι-ιικές ιδιότητες. Αναλυτικά τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει το μπρόκολο, αναφέρονται παρακάτω με σειρά περιεκτικότητας:

  1. Βιταμίνη Κ
  2. Βιταμίνη C
  3. Χρώμιο
  4. Φυλλικό οξύ
  5. Φυτικές ίνες
  6. Βιταμίνη B5 (παντοθενικό οξύ)
  7. Βιταμίνη Β6 (πυριδοξίνη)
  8. Βιταμίνη Ε
  9. Φώσφορο
  10. Μαγγάνιο
  11. Χολίνη
  12. Βιταμίνη Β2 (ριβοφλαβίνη)
  13. Βιταμίνη Α
  14. Ποτάσιο
  15. Χαλκό
  16. Βιταμίνη Β1 (θειαμίνη)
  17. Ω-3 λιπαρά
  18. Μαγνήσιο
  19. Πρωτεϊνη
  20. Ψευδάργυρο
  21. Σίδηρο
  22. Ασβέστιο
  23. Σελήνιο
  24. Βιταμίνη Β3 (νιασίνη)

μπρόκολο, ψωρίασηΌλα τα παραπάνω μας δίνουν να καταλάβουμε πως το μπρόκολο δεν είναι ένα απλό λαχανικό, είναι ένα πολυεργαλείο της φύσης διότι μας βοηθάει σε αρκετές καταστάσεις, όπως:

Στην πρόληψη και θεραπεία του καρκίνου

Τρώγοντας μπρόκολο ενισχύετε την ικανότητα του σώματος σας να αποτοξινωθεί μετά την έκθεση σας σε τρόφιμα και τον αέρα που περιέχουν καρκινογόνες ουσίες. Το μπρόκολο έχει μελετηθεί ευρέως για την ικανότητά του να καταπολεμά, ακόμη και να αποτρέπει πολλές διαφορετικές μορφές καρκίνου και άλλες ασθένειες του σώματος.

Στην μείωση της Χοληστερόλης

Το μπρόκολο μπορεί να σας δώσει στοιχεία τα οποία μειώνουν τη χοληστερόλη, αν το μαγειρέψετε στον ατμό. Αν το φάτε ωμό η ικανότητα του μπρόκολου στη μείωση της χοληστερόλης δεν θα είναι τόσο δυνατή. Ο ατμός βοηθάει στο να απελευθερωθούν τα θρεπτικά συστατικά.

Στην καταπολέμηση αλλεργιών και φλεγμονών

Το μπρόκολο περιέχει αντιφλεγμονώδη θρεπτικά συστατικά. Έρευνα έχει δείξει την ικανότητα του να μειώνει τις επιπτώσεις αλλεργίας στο σώμα μας.

Στην υγεία των οστών

Το μπρόκολο περιέχει υψηλά επίπεδα ασβεστίου και βιταμίνης Κ, τα οποία είναι σημαντικά για την υγεία των οστών και την πρόληψη της οστεοπόρωσης.

Στην υγεία της καρδιάς

Το μπρόκολο μπορεί να αποτρέψει ή ακόμα και να επουλώσει ζημιά στο επιθήλιο των αιμοφόρων αγγείων. Βοηθάει επίσης στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, προστατεύοντας έτσι την καρδιά.

Στην αποτοξίνωση του οργανισμού

Το μπρόκολο έχει μια ισχυρή, θετική επίδραση στο σύστημα αποτοξίνωσης του σώματος μας. Είναι σε θέση να υποστηρίξει όλα τα βήματα στη διαδικασία της αποτοξίνωσης του σώματος, συμπεριλαμβανομένων της ενεργοποίησης, της εξουδετέρωσης και της αποβολής των ανεπιθύμητων στοιχείων.

Στην ενίσχυση του οργανισμού

Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, τα οποία βοηθούν στην πέψη, στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας, στη διατήρηση χαμηλών επίπεδων σακχάρου στο αίμα. Ένα φλιτζάνι μπρόκολο έχει τόση πρωτεΐνη όση ένα φλιτζάνι ρύζι ή καλαμπόκι με τις μισές θερμίδες.

Αλκαλοποιεί το σώμα

Όπως πολλά λαχανικά έτσι και το μπρόκολο βοηθά στο να κρατήσετε το σώμα σας λιγότερο όξινο, το οποίο έχει μια σειρά από οφέλη για την υγεία.

Ισχυρό αντιοξειδωτικό

Το μπρόκολο περιέχει πολλά ισχυρά αντιοξειδωτικά όπως για παράδειγμα η βιταμίνη C.

Για να πάρετε πιο πολλά από τα οφέλη από ένα μπρόκολο, επιλέξτε βιολογικής καλλιέργειας (είναι συνήθως πιο θρεπτικά και περιέχουν λιγότερες βλαβερές ουσίες) και δοκιμάστε τα ωμά ή ελαφρώς στον ατμό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμπληρώστε σωστά το παρακάτω *