διαλογισμός, ψωρίαση

Τι είναι ο διαλογισμός, δείτε τα οφέλη και μάθετε τα βήματα

Ο διαλογισμός είναι μία μορφή απόλυτης πνευματικής συγκέντρωσης που επιτυγχάνεται με τη βαθιά χαλάρωση και την απομάκρυνση κάθε σκέψης. Πέρα από την καταπολέμηση του άγχους και το γενικό αίσθημα ευτυχίας που προσφέρει, ο διαλογισμός έχει πραγματικά οφέλη και σε άλλους τομείς όπως:

  • Χαλαρώνει νου και σώμα
  • Ακονίζει το μυαλό
  • Αυξάνει την δημιουργικότητα
  • Ανακουφίζει από τα συμπτώματα της ψωρίασης
  • Καταπολέμα την υπέρταση
  • Ελέγχει το στρες
  • Καταπολέμα την κατάθλιψη
  • Βοηθά στη δημιουργία συναισθηματικής ισορροπίας
  • Αυξάνει την γονιμότητα
  • Βελτιώνει το ανοσοποιητικό σύστημα
  • Ανακουφίζει από φλεγμονές
  • Ανακουφίζει από το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου

διαλογισμός και ψωρίαση

Γνωρίζατε ότι ξοδεύοντας λίγο χρόνο για την προετοιμασία του διαλογισμού σας, μπορείτε να έχετε μια πραγματικά βαθύτερη εμπειρία; Οι συμβουλές που δίνονται παρακάτω θα σας βοηθήσουν στο να προετοιμαστείτε κατάλληλα και να κάνετε εύκολα τον διαλογισμό σας.

  1. Επιλέξτε την κατάλληλη ώρα. Ο διαλογισμός είναι ουσιαστικά χρόνος χαλάρωσης, οπότε πρέπει να ξέρετε πως κατά τη διάρκεια του διαλογισμού θα πρέπει να έχετε ησυχία και να είστε ελεύθεροι να το απολαύσετε χωρίς να βιάζεστε να πάτε κάπου ή να σας διακόψει κάποιος. Οι ώρες της ανατολής και της δύσης του ηλίου είναι ιδανικές για διαλογισμό.
  2. Διαλέξτε το κατάλληλο μέρος. Θα πρέπει να βρείτε ένα ήσυχο και γαλήνιο περιβάλλον, είτε αυτό είναι σε κλειστό χώρο είτε σε ανοιχτό.
  3. Καθίστε αναπαυτικά. Η στάση του σώματος είναι επίσης σημαντική. Βεβαιωθείτε ότι είστε χαλαροί, άνετοι και σταθεροί. Καθίστε ίσια με τη σπονδυλική στήλη όρθια. Κρατήστε τους ώμους, το λαιμό σας χαλαρό και τα μάτια κλειστά καθ’ όλη τη διάρκεια του διαλογισμού.
  4. Κάντε προθέρμανση. Λίγη προθέρμανση πριν τον διαλογισμό βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία, αφαιρεί την ανησυχία και σας κάνει να αισθάνεστε το σώμα σας ελαφρύτερο.
  5. Πάρτε βαθιές ανάσες. Αυτό βοηθά στο να σταθεροποιήσετε το ρυθμό της αναπνοής σας και οδηγεί το νου σας σε γαλήνια κατάσταση διαλογισμού.
  6. Χαλαρώστε και αναπνεύστε. Απελευθερώστε το μυαλό σας από κάθε σκέψη, χαλαρώστε και αναπνεύστε από την μύτη. Εισπνοή – εκπνοή, εισπνοή – εκπνοή εστιάστε με το μυαλό σας σε αυτήν την κίνηση. Κάθε φορά που παρατηρείτε το μυαλό σας να φεύγει από αυτήν την κίνηση και να σκέφτεται κάτι άλλο, επαναφέρετέ το.
  7. Χαμογελάτε. Ένα απαλό χαμόγελο σας κρατά χαλαρούς, γαλήνιους και ενισχύει την εμπειρία του διαλογισμού σας.
  8. Ανοίξτε τα μάτια σας σίγα σιγά. Όταν φτάνετε προς το τέλος του διαλογισμού μην βιάζεστε να ανοίξετε τα μάτια σας. Ανοίξτε τα σιγά σιγά και σταδιακά, δώστε χρόνο στον εαυτό σας να επανέλθει χωρίς βιασύνη.

Τέλος, όσον αφορά τη διάρκεια του διαλογισμού δεν υπάρχει περιορισμός. Πάντως αν ξεκινάτε τώρα καλό θα είναι να ορίσετε ένα μικρό χρονικό διάστημα γύρω στα 5 λεπτά και με τον καιρό να το αυξήσετε.

Ο διαλογισμός διαδίδεται όλο και περισσότερο στις μέρες μας. Δεν είναι απλά μία πνευματική άσκηση, είναι τρόπος ζωής. Μία δοκιμή θα σας πείσει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμπληρώστε σωστά το παρακάτω *