τροφές και ψωρίαση

Ποιές τροφές βοηθούν στην ψωρίαση

Το δέρμα κάθε άνθρωπου με ψωρίαση, αντιδρά διαφορετικά σε διατροφικές αλλαγές. Όπως και στις ιατρικές θεραπείες, έτσι και στη διατροφή, η ανταπόκριση δεν είναι σίγουρη. Ένα όμως είναι σίγουρο: η διατροφή επηρεάζει άμεσα τα συμπτώματα.

Εδώ είναι μερικές τροφές που μπορούν να προστεθούν σε μία σωστή διατροφή για την καταπολέμηση της ψωρίασης

 

μηλόξυδο - τροφές - ψωρίασηΜηλόξυδο

Το μηλόξυδο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δύο τρόπους, είτε απευθείας πάνω στο δέρμα είτε στη διατροφή. Αν βρείτε τη γεύση του πολύ απωθητική μπορείτε να το αραιώσετε με νερό και να προσθέσετε λίγο μέλι.

 

σκόρδο - τροφές - ψωρίασηΣκόρδο

Το σκόρδο μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο για την ψωρίαση, διότι οι ιδιότητες του μπορούν να σταματήσουν τη δραστηριότητα των ενζύμων που είναι υπεύθυνα για την φλεγμονή.

 

χαβιάρι - τροφές - ψωρίασηΧαβιάρι

Το χαβιάρι είναι μια από τις καλύτερες πηγές των Ω-3 λιπαρά, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της ψωρίασης.

 

σολομός και ψωρίασηΣολομός

Ο σολομός είναι γεμάτος από καλά λίπη και φυσικά Ω-3 λιπαρά τα οποία μπορούν να μειώσουν τη φλεγμονή και επίσης έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Πέραν του σολομού υπάρχουν και άλλα ωφέλιμα ψάρια όπως η σαρδέλα, ο τόνος, το σκουμπρί, η ρέγκα και η πέστροφα.

 

φρούτα - - τροφές - ψωρίασηΦρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά που περιέχουν βιταμίνες A. Η βιταμίνη A είναι σύμμαχος του υγιούς δέρματος και παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του επιθηλιακού ιστού. Μερικές τροφές που περιέχουν βιταμίνη A είναι το καρπούζι, το πεπόνι και το καρότο.

λαχανικά - τροφές - ψωρίασηΦολικό οξύ

Το φολικό οξύ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντίδοτο για φάρμακα όπως η μεθοτρεξάτη που χρησιμοποιείται συνήθως για την καταπολέμηση της ψωρίασης. Η μεθοτρεξάτη μειώνει τα αποθέματα φολικού οξέως του οργανισμού και προκαλεί συμπτώματα ανάλογα με εκείνα της έλλειψης σε βιταμίνη Β9. Διατροφή πλούσια σε φολικό οξύ, βοηθά στη μείωση των τοξικών επιδράσεων της μεθοτρεξάτης χωρίς να μειώνει την αποτελεσματικότητα της. Μερικές τροφές που περιέχουν φολικό οξύ είναι οι φακές, το σπανάκι, τα σπαράγγια, ο αρακάς και το μπρόκολο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμπληρώστε σωστά το παρακάτω *