κακές μέρες, ψωρίαση

Πώς αντιμετωπίζουμε τις κακές μέρες

Όλοι έχουμε τις κακές μέρες μας. Αλλά το να ζεις με ψωρίαση κάνει συνήθως αυτές τις μέρες ακόμα περισσότερες. Καλό θα είναι λοιπόν, να προετοιμαζόμαστε για αυτές τις κακές μέρες έτσι ώστε να περνάνε ανώδυνα. Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αλλάξετε διάθεση όταν το κρίνετε απαραίτητο.

Κάντε κάτι που σας δίνει χαρά. Η ζωή με ψωρίαση και ψωριασική αρθρίτιδα έχει σκαμπανεβάσματα. Βγείτε μία βόλτα, βρείτε ένα χόμπι ή βοηθήστε κάποιον συνάνθρωπο, αυτό θα σας δώσει χαρά και ικανοποίηση.

Δώστε στον εαυτό σας μια πολύπλοκη νοητική εργασία. Για παράδειγμα, φτιάξτε ένα παζλ. Το παζλ μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά σε μια κακή μέρα. Αυτό φαίνεται αντιφατικό, αλλά ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσο πιο δύσκολα βάζουμε στο μυαλό μας τόσο πιο πολύ εστιάζει σ’ αυτό. Ο εγκέφαλός σας θα στερήσει πόρους από τις αρνητικές σκέψεις και θα τους αφιερώσει στο διανοητικό έργο.

Συνειδητοποιήστε ότι δεν είναι κακό να έχετε κακή διάθεση ορισμένες φορές. Εκείνες τις ημέρες που δεν αισθάνεστε καλά, μπορείτε να δώσετε στον εαυτό σας την άδεια να αισθάνεται άσχημα. Δεν υπάρχει πρόβλημα να γίνετε αυτό μία στο τόσο. Εάν όμως αισθάνεστε λυπημένος, απομονωμένες ή απαθής για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, πρέπει οπωσδήποτε να ζητήσετε βοήθεια από έναν ειδικό.

φίλοι, κακές μέρες, ψωρίασηΒρεθείτε κοντά σε φίλους και αγαπημένα πρόσωπα. Αυτοί ξέρουν πώς να σας κάνουν να γελάσετε και να αισθανθείτε καλύτερα.

Συνδέσετε μια θετική ανάμνηση με μια φυσική τοποθεσία ή ένα αντικείμενο. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να ανακαλέσετε πιο εύκολα στη μνήμη σας μία θετική ανάμνηση, απλά σκεφτείτε τη θέση ή το αντικείμενο.

Αντισταθείτε στον πειρασμό, αν θέλετε να θεραπεύσετε τον εαυτό σας. Συχνά, τα πράγματα που θεωρούμε «απολαύσεις» δεν μας κάνουν καλό. Η απόλαυση διαρκεί ένα λεπτό, αλλά στη συνέχεια, αισθήματα ενοχής, απώλεια του ελέγχου, καθώς και άλλες αρνητικές συνέπειες έρχονται να μας κάνουν δυσκολότερη την μέρα. Έτσι, όταν βρείτε τον εαυτό σας να σκέφτεται «να πιω μια μπύρα να χαλαρώσω ή να κάνω ένα τσιγάρο … «, αναρωτηθείτε αν όντως αυτά που σκέφτεστε μπορούν να σας βοηθήσουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμπληρώστε σωστά το παρακάτω *