συνταγή, ψωρίαση

Σολομός στο φούρνο με παντζάρια σαλάτα

Πόσες φορές έχετε βασανίσει το μυαλό σας ψάχνοντας διάφορα φαγητά μαγειρευτά και μη, τα οποία δε θα δημιουργήσουν κάποια έξαρση των συμπτωμάτων της ψωρίασής σας;

Παρακάτω θα δείτε τη συνταγή για ένα υπέροχο γεύμα, γευστικό και υγιεινό, για δύο άτομα, το οποίο μάλιστα βοηθά στην αντιμετώπιση της ψωρίασης.

Σολομός στο φούρνο με συνοδευτικό παντζάρια σαλάτα

Ο σολομός εκτός από τη μεγάλη περιεκτικότητά του σε Ω3 λιπαρά, είναι επίσης πλούσιος και σε άλλα ωφέλιμα συστατικά, όπως η βιταμίνη D και το σελήνιο, τα οποία είναι σημαντικά για την υγεία μας. Έχει επίσης και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και αμινοξέα. Αγοράζοντας άγριο σολομό ή εκτροφείου δεν αλλάζει το περιεχόμενο σε πρωτεΐνη, αλλά επηρεάζεται το περιεχόμενο σε λιπαρά. Ο σολομός εκτροφείου περιέχει περισσότερα προ-φλεγμονώδη Ω6 και λιγότερα αντιφλεγμονώδη Ω3 από ότι ο άγριος σολομός.

Τα παντζάρια από την άλλη, είναι πλούσια σε μαγνήσιο, υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, σίδηρο, κάλιο, φυτοθρεπτικά συστατικά, βιταμίνη C και νάτριο. Βοηθούν στη θωράκιση του οργανισμού απέναντι σε αρκετές ασθένειες και συμβάλλουν στην αποφυγή φαρμακευτικής αγωγής.

 

συνταγή, σολομός, ψωρίασηΣολομός στο φούρνο

Υλικά:

  • 2 φέτες σολομού
  • αλάτι, ρίγανη
  • ½ ποτήρι νερό

Εκτέλεση:

Πλένουμε τα φιλέτα σολομού, τα αλατίζουμε, ρίχνουμε λίγη ρίγανη και τα τοποθετούμε σε μικρό ταψάκι (μπορείτε για περισσότερη ευκολία να στρώσετε στον πάτο του ταψιού μία λαδόκολλα). Ρίχνουμε, τέλος, το νερό μέσα στο ταψί και το βάζουμε στο φούρνο.

Ψήνουμε στο γκριλ (grill), στους 250 βαθμούς για 15 λεπτά και αφού τα γυρίσουμε και από την άλλη πλευρά, συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 15 λεπτά.

 

συνταγή, παντζάρια, ψωρίασηΠαντζάρια σαλάτα

Υλικά:

  • ½ κιλό παντζάρια
  • Αλάτι, ελαιόλαδο, σκόρδο

Εκτέλεση:

Πλένουμε πολύ καλά τα παντζάρια και τα βράζουμε σε μία μεγάλη κατσαρόλα, περίπου για 25 λεπτά. Καταλαβαίνουμε πως είναι έτοιμα όταν μπορεί να τα καρφώσει το πιρούνι.

Τα σουρώνουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν. Με τα χέρια απομακρύνουμε την εξωτερική φλούδα και τα κόβουμε σε φέτες. Ψιλοκόβουμε το σκόρδο και το προσθέτουμε μαζί με το αλάτι και το ελαιόλαδο.

Καλή επιτυχία και καλή σας όρεξη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμπληρώστε σωστά το παρακάτω *