στρες άγχος ψωρίαση

11 τρόποι να καταπολεμήσετε το άγχος – στρες

Δυστυχώς, το στρες και το άγχος είναι αναπόφευκτα στις μέρες μας και όπως ξέρουμε μπορούν να μας βλάψουν με διάφορους τρόπους. Εξάλλου είναι και ένας από τους βασικούς παράγοντες εμφάνισης της ψωρίασης, συμβάλλοντας επίσης και στην επιδείνωση των συμπτωμάτων της.

Υπάρχουν όμως τρόποι να το περιορίσουμε ή ακόμα και να το εξαλείψουμε.

Δείτε παρακάτω 11 τρόπους καταπολέμησης του άγχους – στρες:
Διαλογισμός- άγχος - ψωρίασηΔιαλογισμός

Ο διαλογισμός βοηθάει στο να μειώσετε το στρες και το άγχος στην καθημερινότητά σας και στο να έχετε καλύτερη υγεία και συγκέντρωση. Επίσης, ανεβάζει τη διάθεση και νιώθετε πνευματική και σωματική ευεξία.

 

τσάι - άγχος - στρες - ψωρίασηΠιείτε τσάι

Το πράσινο τσάι και το χαμομήλι είναι ενδεικτικά, αφεψήματα με αγχολυτικές ιδιότητες, χάρη στις ευεργετικές ουσίες τους, Ηρεμούν το νευρικό σύστημα και καταπολεμούν το στρες και το άγχος.

 

Αναπνοές - άγχος - ψωρίασηΒαθιές αναπνοές

Κάντε ένα διάλειμμα 5 λεπτών και επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Καθίστε σε μία καρέκλα με τα πόδια σας να ακουμπούν στο πάτωμα και τα χέρια πάνω στα γόνατά σας. Εισπνεύστε και εκπνεύστε αργά και βαθιά, εστιάστε στους πνεύμονές σας καθώς επεκτείνονται στο στήθος σας. Η ρηχή αναπνοή προκαλεί άγχος ενώ η βαθιά οξυγονώνει το αίμα σας, καθαρίζει το μυαλό και μειώνει το άγχος και το στρες.

 

Διατροφή - άγχος - ψωρίασηΣωστή διατροφή

Το στρες και η διατροφή είναι στενά συνδεδεμένα. Προσπαθήστε να αποφύγετε κυρίως τα πρόχειρα φαγητά (junk foods). Φρούτα, λαχανικά και ψάρια με υψηλά επίπεδα σε ωμέγα-3 λιπαρά έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν τα συμπτώματα του άγχους και του στρες.

 

Στιγμή - άγχος - ψωρίασηΖήστε τη στιγμή

Χαλαρώστε και επικεντρωθείτε στις αισθήσεις σας, νιώστε τον αέρα στο πρόσωπό σας όταν περπατάτε, απολαύστε τη γεύση ενός φαγητού, έτσι θα αισθάνεστε λιγότερο τεταμένοι.

 

συζήτηση άγχος στρες ψωρίασηΜιλήστε με έναν φίλο

Η συζήτηση είναι ένα από τα καλύτερα όπλα για τη διαχείριση του άγχους σας. Μοιραστείτε με φίλους το πρόβλημά σας, ίσως αυτό σας βοηθήσει να το δείτε από μία άλλη οπτική γωνία. Η καλή σχέση με τους φίλους και τους αγαπημένους σας είναι σημαντική για κάθε υγιεινό τρόπο ζωής. Όταν είστε κάτω από πολλή πίεση, μια καθησυχαστική φωνή, ακόμη και για ένα λεπτό, μπορεί να αλλάξει πολλά.

 

γέλιο άγχος στρες ψωρίασηΓελάστε

Το γέλιο απελευθερώνει ενδορφίνες που βελτιώνουν τη διάθεση και τη μείωση των επιπέδων του στρες που προκαλούν οι ορμόνες κορτιζόλη και αδρεναλίνη. Δείτε την αγαπημένη σας κωμική σειρά ή ταινία, διαβάστε κάποιο κόμικς, ή κουβεντιάστε με κάποιον που σας κάνει να χαμογελάτε.

 

μουσική άγχος στρες ψωρίασηΑκούστε μουσική ή ήχους της φύσης

Έρευνες δείχνουν ότι η απαλή μουσική μπορεί να μειώσει το άγχος. Δημιουργήστε μια λίστα αναπαραγωγής τραγουδιών και ήχων της φύσης και αφήστε το μυαλό σας να επικεντρωθεί στις διαφορετικές μελωδίες, μουσικά όργανα, τραγουδιστές και ήχους του κομματιού.

 

Άσκηση - άγχος - ψωρίασηΆσκηση

Το έντονο περπάτημα και το χαλαρό τρέξιμο ηρεμούν το σώμα και τον εγκέφαλο και ενεργοποιούν τα νευρικά κύτταρα που απομακρύνουν το άγχος. Ακόμη και αν δεν έχετε χρόνο, κάντε μια σύντομη βόλτα γύρω από το γραφείο σας ή απλά σταθείτε όρθιοι και τεντωθείτε στη διάρκεια ενός διαλείμματος εν ώρα εργασίας. Μπορεί να σας προσφέρει άμεση ανακούφιση σε μια αγχωτική κατάσταση.

 

ύπνος - άγχος - στρες - ψωρίασηΚοιμηθείτε σωστά

Η έλλειψη ύπνου είναι μια βασική αιτία του άγχους. Για τους ενήλικες είναι απαραίτητες επτά έως οκτώ ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Απενεργοποιήστε την τηλεόραση, σβήστε τα φώτα και κοιμηθείτε σωστές ώρες.

Ημερολόγιο - άγχος - ψωρίασηΗμερολόγιο

Κρατήστε ημερολόγιο με όμορφες στιγμές από τη ζωή σας, προσθέτοντας και φωτογραφίες αν είναι εύκολο. Όταν νιώσετε πως αγχώνεστε, κάντε ένα διάλειμμα και αφιερώστε λίγα λεπτά για να για να δείτε το ημερολόγιό σας και να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας τι είναι αυτό που έχει πραγματικά αξία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Συμπληρώστε σωστά το παρακάτω *